Case Delano PR

Jennifer Delano, CEO en oprichter van DelanoPR, schreef zich in voor de MKB Business Innovation Challenge in oktober 2020. Haar verwachting was om met behulp van de studenten op Entnest bekender te worden. Entnest is een online platform waar ondernemers elkaar ontmoeten om samen te werken en ideeën over hun bedrijf te delen, waardoor het beste van LinkedIn en Facebook op één plek wordt samengebracht.  

De digitaliseringsvraag

“Hoe krijg ik meer bekendheid met mijn profiel op Entnest?”

Met gebruik van Entnest wil DelanoPR haar naamsbekendheid vergroten om zodoende meer potentiële klanten binnen te halen.  

Het product

De studenten zijn aan de slag gegaan met het vraagstuk en vonden verschillende mogelijkheden om een groter bereik te creëren. Ze zijn begonnen met een grondig onderzoek naar de prestaties van het huidige businessprofiel op Entnest. Op basis van het onderzoek zijn er verbeterpunten vastgesteld en is de nieuwe profielpagina ontworpen (zie hieronder). Alle adviezen zijn uitgewerkt en gepresenteerd in een adviesrapport.

Prima samenwerking en een nieuwe uitstraling
Volgens Jennifer Delano (de CEO van DelanoPR) was er sprake van een prima samenwerking. De aanpassingen aan de profielen waren meteen te zien in de resultaten: Jennifer kreeg direct een aantal goede leads en beoordeelde het opgeleverde resultaat met ‘n 9! 

Bekijk meer cases!