Project

(Online) Customer Journey in kaart brengen

#

Ga terug naar het overzicht

Datum

22 nov t/m 24 dec 2021

Voor wie

Mkb’ers regio Haaglanden

}

Duur

5 weken

(Online) Customer Journey in kaart brengen

Toerisme & Recreatie

Ben jij ook zo benieuwd hoe jouw doelgroep de klantreis naar jouw product of service ervaart ?

Vanaf november zijn MBO studenten van de opleiding Leidinggevende Toerisme & Recreatie van ROC Mondriaan weer beschikbaar om een paar uur per week voor jouw bedrijf aan de slag te gaan.

Zij zullen als online ‘mystery shopper’ onder andere het volgende in kaart brengen:

  • Gebruiksvriendelijkheid website scannen
  • Social Media kanalen bekijken
  • Telefonische service testen
  • Overige touchpoints in kaart brengen 
  • Website en social media analyseren 
  • Kijken of de content aansluit bij de doelgroep

Op basis hiervan volgt dan een advies over de online touchpoints van je onderneming.
Super zinvol toch?!

 Zaken die ze bijvoorbeeld op kunnen pakken zijn:  

  • Gezamenlijk ontwikkelen van teksten en beeld voor Facebook/Insta/Linkedin 
  • Opzet van contentkalendar / Beoordelen van content  
  • Beperkt verbeterplan voor Content marketing  
  • Contentbeheer webshop 

    Let op: in verband met COVID-19 wordt het project digitaal gehouden.

 

Digitale Sprint inspiratiesessie

Heb je de inspiratiesessie gemist op 1 december? Geen probleem, we hebben de sessie opgenomen. Je kunt de sessie dus terugkijken.

We hebben projecten uitgelicht die gaan plaatsvinden tijdens de Digitale Sprint. Ook vertelden we wat je kunt verwachten van de samenwerking met studenten en welke bijdrage van jou wordt verwacht.

I

Klik hier om de livestream terug te kijken

Vragen over dit project?

Neem contact op met Tessa Renkers.
Zij vertelt je graag meer over het project.

Mailen

Tessa@mkbdigiwerkplaats.nl

Bellen

06 390 009 23

Tessa Renkers