StyleSnipe schreef zich in voor de Digitale Sprint in januari 202. Het bedrijf biedt een modeplatform en een creatieve en diverse wereldwijde community, voor iedereen met een hart voor mode, ongeacht stijl, ervaring of achtergrond. Het platform is een marktplaats waar modeontwerpers en merken zichzelf en hun ontwerpen kunnen presenteren door gebruik te maken van gepersonaliseerde winkels op locatie.
De digitaliseringsvraag
StyleSnipe vroeg de student voor een penetratietest, welke potentiële beveiligingsproblemen rondom de website en social media-accounts in het licht brengt. Daarnaast werd er gevraagd of het bedrijf voldoende conform de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) werkt en of de huidige Privacy Policy daar goed aansluit. Ten slotte moesten de student mogelijkheden voor verbetering verkennen om de user experience (UX) te optimaliseren.
Het resultaat
De student begon om contact op te nemen met StyleSnipe. Snel hebben ze samen een afspraak gemaakt en zijn de details van de opdracht haarfijn uitgelegd. Tijdens deze afspraak had de student de mogelijkheid om vragen te stellen waar nodig. Tijdens deze meeting zijn er ook deadlines gesteld voor deelproducten en data ingeplant voor wekelijkse vergaderingen om de progressie van het project vast te stellen. De student is zelfstandig tewerk gegaan maar gaf wel dagelijks updates aan Cem en Thomas (Co-founders) wat hij die dag gedaan had.
Als eindproduct leverde hij een security audit rapport op. Hierin is iedere deelvraag beschreven en een advies op gebied van ieder vraagstuk. Ook is er een presentatie gedaan voor de ondernemers waarin hij vertel wat hij die periode heeft gedaan en het rapport toegelicht waar nodig.
Hulp nodig bij digitalisering?
Meld je aan voor een van de aankomende projecten en laat MKB Digiwerkplaats je hiermee helpen.