CRM: heb jij nog tijd voor je klant?
4 oktober 2021

7 DECEMBER 2021 | 16.00 – 17.00 UUR | gratis | online via teams

Als je de klantreis van jouw cliënt in kaart brengt, weet je nog beter wanneer deze geïnteresseerd is in welke dienst van jou bedrijf.

Als ondernemer wil je het liefste zoveel mogelijk bezig zijn met de doelen van jouw bedrijf, de collega’s met wie je samenwerkt en de klanten voor wie je jouw product(en) of dienstverlening realiseert. In de praktijk besteed je eerder veel kostbare tijd aan andere taken. Van het opzoeken van informatie en het handmatig bijhouden van verschillende lijstjes, tot het bepalen van prioriteiten en aanbrengen van overzicht.

Al ruim 10 jaar werkend als CRM dienstverlener en helpt bedrijven met de inrichting en optimalisatie van diverse CRM pakketten. In haar dienstverlening ligt de focus op het waarom van jouw aanpak, zodat de bij jou passende slimme tool ook daadwerkelijk bijdraagt aan jouw dagelijkse werkzaamheden, doelen en voldoende werkplezier. Door – óók na de implementatie – te blijven kijken naar mogelijkheden om slimmer te werken en te durven bewegen richting de behoefte van jouw klant, behoud jij de juiste energie en bouw jij aan jouw toekomst. Met een duidelijke structuur als basis helpt zij jou naar het ultieme doel: een vitale onderneming met energieke en creatieve medewerkers.

Susan Visser,  ZekerSusan

Susan Visser, ZekerSusan

Gastsprekerk, CRM Specialist

Het is mijn droom dat jij als ondernemer vooral bezig bent met het optimaal bedienen en ondersteunen van jouw klanten. Een doel waar je in mijn ogen niet alleen vol voor mag gaan, maar tegelijkertijd alle aandacht voor nodig hebt

Wil je advies over wat digitalisering voor jouw onderneming kan doen?