Klantenfabriek.nl is een b2b specialist op het gebied van Communicatie, Marketing en Sales.
De digitaliseringsvraag
Klantenfabriek schreef zich in voor de Digitale Sprint in januari 2021.
Klantenfabriek is een bedrijf waar goede interne en externe communicatie van groot belang is. Dit belang wordt versterkt door de Covid-19 pandemie waardoor communicatie vooral digitaal plaatsvindt. Er is een groot aanbod van applicaties en meetingsplatformen. Bij de start van de Digitale Sprint ervoeren de werknemers bij Klantenfabriek dagelijks problemen met de verschillende applicaties en tools die zij gebruiken. Bijvoorbeeld;
- Het bedrijf wilt Codelogic Steam gaan gebruiken, maar alle pc’s en laptops moeten aan de hardware eisen voldoen.
- Met Exact Online lukte het niet om een PDF samen met een factuur te sturen en daarom moesten ze apart verstuurd worden.
- Met de desktop phone-app blijven notificaties op de telefoon staan, of personeel nu wel of niet opneemt. Hierdoor is er het risico dat iemand teruggebeld wordt die al geholpen is.
Het resultaat
Het eindresultaat is een concreet en duidelijk verslag voor hun applicaties en digitale tools. Daarnaast krijgen ze een advies over welke meetings applicatie het beste is voor hun bedrijf met relevante redenering. Hiermee komt er een betere werkstructuur doordat de Klantenfabriek voortaan makkelijker en efficiënter kan omgaan met de tools die ze op het moment gebruiken
Hulp nodig bij digitalisering?
Meld je aan voor een van de aankomende projecten en laat MKB Digiwerkplaats je hiermee helpen.