Trends in klantbenadering
25 oktober 2021

Maandag 11 JANUARI 2022 | 16.00 – 17.00 UUR

De online wereld biedt veel mogelijkheden voor klantcontact. Welke digitale trends komen eraan en hoe maak ij hier optimaal gebruik van? Schaap met de vijf poten Gijsbert van der Meulen geeft de aftrap in 2022 en zorgt ervoor dat jij weer helemaal op de hoogte bent!

Gijsbert van der Meulen, Ad Hoc Data

Gijsbert van der Meulen, Ad Hoc Data

Gastspreker

Na jarenlang in uiteenlopende functies en branches gewerkt te hebben besloot ik mijn ervaring in te zetten om zelf te gaan ondernemen. Ondertussen ben ik, zoals ze dat in het Engels zeggen ‘serial entrepeneur’ en eigenaar van een aantal bedrijven, met nog heel veel mooie plannen voor de toekomst. Ik werk vanuit de ervaring dat veel organisaties onnodig vastlopen op hun weg naar succes. Door goed te anticiperen en tijdig passende acties uit te zetten kan groei en resultaat geoptimaliseerd worden. Ik help organisaties op creatieve, transparante, resultaatgerichte en enthousiaste wijze ambitieuze doelstellingen met succes te behalen. Bij voorkeur op een zodanige wijze dat succes het logische gevolg is van bewuste, reproduceerbare en beïnvloedbare handelingen. Naast het feit dat ik eigenaar van mijn eigen bedrijven ben, help ik nog steeds organisaties op interim basis en stel ik een deel van mijn tijd, kennis en ervaring vrijelijk ter beschikking aan goede doelen.

Wil je advies over wat digitalisering voor jouw onderneming kan doen?